Kasım 11, 2009

orası İstanbul ise, ya burası ?


çok kısaca bi konuya değinmek istiyorum burada, bugün biraz reklamlara bakim dedim, on beş dakikalık reklamlarda en az beş kere Mavi İstanbul reklamları geçti. yahu ben anlayamıyorum, ne diye reklamlarda 'burası İstanbul annecim' diyip duruyolar. şimdi şöyle düşündüm, eğer Mavi'nin bu kış koleksiyonunun ismi İstanbul ise, 'burası İstanbul anneee' demelerinin anlamı nedir. ben de Mavi giyiyorum, ben de Mavi seviyorum, ben tutup da anneme 'burası Mersin anneciğim,bu çorap değil tayt jean' diye ahkam kesiyo muyum ? sinir oldum yaa, almicam yeni sezondan bişi valla, sırf reklamlara inat olsun.
BİTTİ...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

İstanbul ve Mavi Jeans.. İkisini yanyana koyduğumuz zaman birisi önümüzdeki yılın kültür başkenti,diğeri ise yurtdışı pazarında en çok tanınan Türk markalarımızdan.. Ve bu ikisinin bir arada bulunduğu bu kampanya da gerek çekimleri gerekse diyaloglarıyla çok iyi gidiyo bence