Kasım 07, 2009

grace of my heart

eveet sıkıcı bir cumartesi akşamı ne yapılabilir dedim kendi kendime, odamda bilgisayar karşısında film izlemeye karar verdim,açtım laptopu çektim mickey mouse'lu battaniyemi kucağıma,tam formumu buldum, taakk ilk sahnede mezarlıktaki bir banyoda sabun köpükleri arasında bir ölü yıkamıyorlar mı :( bu ne yaa dedim içimi aldı bi kasvet,kapattım hemen tabi. neyse bari tv izleyim dedim baktım ezel başlamış, tekrar bölüm tabi, on dakika zor dayandım, başladım zap yapmaya veee aradığım buymuş meğer...
favori kanallarımdan biri olan TNT'de romantik filmler kuşağı başlamış, bi de baktım müzikal tarzı sımsıcak bi film var. 1996 ABD yapımı Grace of my heart .
dediğim gibi film 1996 yapım ancak 60lı yılların amerikasını anlatıyor. yetenek yarışmasını kazanan edna'nın şarkı sözü yazarlığındaki ilerleyişi, evlilikleri, aldatan ya da çatlak kocaları vs vs. tabi böyle anlatınca sıkıcı geliyor ama bu filmin asıl vurulduğum yanı müzikleri... insanı sarıp kucaklayan o mükemmel şarkılar,resmen bayıldım demeliyim. filmi izlemeye dayanamicam diyenler için (ki o yılların birbirinden komedi saç modelleri, kadınların mini mini elbiseleri ve herkesin mad men'de olduğu gibi durmadan sigara içmesi en göze çarpan absürdlüklerdi ) tavsiyem soundtracklere bi göz atın! herkes kendini saran şarkıyı bulacaktır. işte favorilerim :

*I do - For Real
*My secret love - Miss Lily Banquette
*Born to love that boy - For Real
*God give me strength - Burt Bacharach, Elvis Costello

daha fazlası için siz uğraşın...



Hiç yorum yok: